reede, 5. september 2008

Tervitus Skype progejatele

Kunagi testisin hanza.net'i intelligentsust. Ei saadud aru, et mul on juba ID-kaardi lugeja. Kuigi - eks ma võisin ju ka kellegi teise kaardilugejat kasutada.

Aga teine keiss:
mul on juba üle kolme kuu Skype pakett Unlimited Country, kus country=Eesti.
Ja arvake ära, mis reklaam mul skaipi avades ette tuleb?
Õigus:
Unlimited Country
Siin pole ju võimalust miskit segi ajada - mul JUBA ON see pakett; seega ma tean tema olemasolust ning niipea, kui mul tekib vajadus hakata massiliselt näiteks Belgiasse helistama, ma selle maa paketi ka tellin.
************************
Kusjuures ma helistan Eesti lauatelefonidele oma Saunalahti moblalt minutimaksuta, kuna moblapaketis on hulga hinna sees olevaid minuteid ning Skype to Go -ga helistan ma ühele Soome nn. lauatelefoni numbrile.

Soovitan soojalt kõigile rahvusvaheliste kõnede pidajatele.
(see oli nüüd tasustamata reklaam )

0 arvamust:

Postita kommentaar