laupäev, 16. mai 2009

Fotojaht - arhitektuur

Maastikuarhitektuur?




















Trepiarhitektuur :-P














Arhitektuurikompott














Veel ehitisi ja rajatisi

7 kommentaari:

  1. See viimane pilt on kuidagi tervik.. mulle tundub vähemalt nii...

    VastaKustuta
  2. see viimane kompott on korraliku kuhila vahukoorega:D

    VastaKustuta
  3. Eks see arhitektuur olegi lai mõiste...
    Pildid on toredad :)

    VastaKustuta
  4. Mulle väga meeldib see mõtte, et arhitektuurida saab ka maastikku, mitte ainult maju :) Aga teine, see trepipilt kuidagi meeldis enam, värvide ja nurga poolest. Põnev!

    VastaKustuta
  5. Ei aita ainult kauni maja ülesehitamisest, oluline on ka selle ümbrus :) Tore mõte!

    VastaKustuta
  6. mulle meeldis tegelikult kõige rohkem 1 asi nende piltide pealt ja see oli esimese pildi väljalõigatud trepikujundite augud. ja see ,et sealt paistis roheline rohi, mis oli nii ühtne kogu pildiga, nagu oleks need augud mitte augud, vaid mustriline tapeet.
    ja siis veel.
    mul tekkis tahtmine kummardada viimase pildi serva alla ja piiluda neid tornitippe :)

    VastaKustuta
  7. see trepipilt on minu lemmik :)

    VastaKustuta