pühapäev, 12. juuli 2009

Bling-bling

Mida tarka peale saatja aadressi võiks küll välja lugeda taoliselt teatest:
info@saatja.ee:
table cellspacing="0"
cellpadding="0"
border="0"
width="600" tr
td height="82"
valign="bottom"
( <> välja roogitud toimetuse poolt)
?
Just sellistena saabuvad meilid mobiilile. OK, ilmselt pole midagi kiiret, sest saatja järgi võib seda antud juhul otsustada. Aga siiski ei saa ma aru, miks peab hooldustöödest teavitama mingi bling-bling html-is kirjaga, kui kogu jutt mahub kahele reale.
Ka seesama teenus - meilid SMS-na moblale - on sellesama saatja meilteenuse osa. Kirjade laialisaatja ilmselt ei tea, et meili Subject moblale ei tule - seal oli enamvähem ammendav info olemas. Äkki koolitaks oma maja inimesi kõigi, ka esmapilgul tähtsusetutena tunduvate teenuste osas?
HTML võib olla küll popp ja noortepärane, aga ...

5 kommentaari:

  1. kuule, ma naljapärast testisin just kas on võimalik ip-d varjata su lehele tulles ja selgus, et on ikkagi :)
    ma oleks nagu Pennsylvaniast su leheküljele tulnud :P
    sa pead midagi tõsisemat välja mõtlema

    VastaKustuta
  2. Loomulikult on. Kusjuures ma püüdsin omal ajal Su lipurida täiendada, aga need anonüümsed proksid on vist mingis mustas nimekirjas - neid ei registreerita. Aga muidu oli maru: läksid bloggerisse Mehhiko IP-ga ning muhvigi ei saand tekstidest aru.
    Aga ma testin veel ja katsun mingi eksootilise lipu Su lehele lisada :-)

    VastaKustuta
  3. tnx, aga sa pead nüüd Mehhikos ära käima - reeglid on reeglid :)

    VastaKustuta
  4. Kui seagripp otsa saab ja mina piisavalt raha saan - kohe käin ära.

    VastaKustuta