neljapäev, 20. august 2009

Mis värk on?

Eile topiti mu postkasti Kesknädal. Kuna kütteperiood pole veel alanud, ei oska temaga midagi peale hakata.
Jah, mul on postkastile kleepimata silt "Ainult nimelised saadetised, palun", samuti ei ole ma postkontoris vastavat avaldust teinud. Nii vist kunagi keegi Posti töötaja meedias väitis, et ilma sellise avalduse olemasoluta ei tohi postiljon jätta saasta su postkasti panemata.
Mis keelab postiljonil hoiatussilti lugeda ja aru saada, seda ei selgitatud.
Nii, nüüd siis Kesknädala juurde tagasi.
Meite linnast kadusid mingil ajal vanapaberi konteinerid. Jäid vaid papp- ja paberpakendi omad, kuhu ei tohtivat ajalehti panna.
Analoogia põhjal sooviks ma, et MTÜ Pakendiringlus või kes seda värki majandabki, tooks mulle koju kirjaliku avalduse selle kohta, et ma ei või Kesknädalat nende kasti panna.

1 kommentaar:

  1. Mina jälle v6patan iga kord, kui algab saade Rahvateenrid ja Aarne Rannamäe teatab: "Ilusat keskhommikut k6igile!"

    VastaKustuta