Vaata, vaatan ja aru ei saa sellisest filosoofiast. Või noh, üks variant on - eeldatakse, et kliendid on tainapead.
Kui klient teeb EMT-ga lepingu, et garanteerib operaatorile igakuiselt 600(/1200/2400) krooni (ja saab selle eest x tundi rääkida, hinnaga kroon või vähem minut), siis mis kuradi põhjusel maksab 601-ne minut talle 1.53? Kas tuleb täiendav Mart tööle võtta, et seda kõnet ruutida? Või hakkasid arvutid ja raamatupidajad jälle mässama, nagu ca 2 aastat tagasi?
Mina ei ole telefoni otsas rippuja, seega jääb kroon/minut mulle päris-EMTs unistuseks.
EMT virtuaaloperaator DIIL :
ainsa paketina ei saa disklahvi "Diil 99+" - minut 0,99, min.arve ~152.-; andmeside kirvehinnaga (harva, aga vahel läheb vaja)
Kuda mujal on?
Elisa
Täiendus-parandus: perepakett 1-2 moblat minut 0.92
KAT 0 min arve 200.- interneti poolepäeva pilet 15.-
Peaks vist ema numbri kah EMT-st ära tooma, siis oleks see täiesti mõistlik variant
Tele2 - "Hinnaliider 80" minut 0.81, min.arve ~153.-; interneti päevapilet 15.24
TeleYks 100 - minut 0.89, min.arve 100.- (ja SMS vaid 1.01, kuigi ma olen vilets smssija); interneti poolepäevapilet 15.-
Mul on karvane tunne, et minu ühtesid sisaldav telefooni nummer paikneb kuu aja pärast TeleYhes.
0 arvamust:
Postita kommentaar