reede, 29. jaanuar 2010

Distantspanganduse varjukülgedest

Mul tekkis Swedpangaga hiljuti sihuke probleem, et oli vaja üks makse teha. Tähtaeg küll 1.veebruar, aga noh. Toksin vajaliku sisse, hakkan kinnitama ning selgub, et mul kuu limiit täis. No täis jah, miks ei peaks olema, kui sai uus auto liisitud.
Mõtlen mina siis - keenjus omast arust - et panen makse kuupäeva tulevikku ehk 1. veebruariks. Ikka ei õnnestu. Helistasin siis 6310310. Igati abivalmis nõustaja kurtis, et "kõik kugugi on läinud" (oli juba õhtu). Pakkus veel varianti, et tehku ma püsimaksekorraldus ning pärast makse toimumist tühistagu see. Kuna mul kiiret polnud, siis leppisime kokku, et helistab homme tagasi.
Nii ta tegigi ja pärast raporteeris, et ei saa jah - see olla turvalisuse pärast. Püsikorraldust kah ei saavat. Seletus oli muide nii absurdne, et ei jäänud meeldegi. Ma tõlkisin selle enese jaoks vabavormis "oops, see nüanss on programmeerimisülesande koostamisel jäänud märkamata".
Ohvkoors oleks selle makse saanud panka kohale kõmpides ära teha, aga see oleks eeldanud tööpäeva raisku minemist (Vantaa - Tallinn - Vantaa).

1 kommentaar:

  1. tundub jah, et selline "kandiline" on see nn sujuv teenindus seal. köike muud on nagu arvesse vöetud, ainult mitte klientide rahulolu ja mugavust. turvalisus on vahel isegi nii suur,et ise omale rahale ei pääse ligi (irw)

    VastaKustuta