laupäev, 12. märts 2011

Hommik


Enne 9-t on ju hommik?


























teised






8 kommentaari:

  1. Hommik on vähemalt 2 tundi peale ärkamist ;) Ja ainuke asi mida mina kalalkäimisest tean on just see, et hommikul näkkab paremini :)
    See laul muideks,teeb igast pildist hommikupildi..

    VastaKustuta
  2. Mõnusad hommikused pildid, eriti esimene :)

    VastaKustuta
  3. ei sääski vist... mul tuli meelde kuidas ma ühe järve ääres suvist sääsepolkat tantsisin. mustmiljon sääse maa see Soome.

    Peegelsile järv, milles pilved oma kõhtusid ujutavad, on ka ilus, selle juurde on see laul vägagi sobilik.
    :)

    VastaKustuta
  4. Igatahes on see väga kosutav kui hommik tormamise asemel järve ääres istumisega algab.

    VastaKustuta
  5. Kaunid. Põhjamaised. Tänud meiega jagamast:)!

    VastaKustuta
  6. See kalamehega pilt, sinna ei olegi rohkem kommentaari vaja. Dünaamiline, hommikune ja hetkeline, väga vahva.

    VastaKustuta
  7. Ma ütleksin, et kogu ennelõuna on hommik... :)

    VastaKustuta
  8. Ojaa, järv ja kalaootus...

    PS.Sama laul, kui mulgi, aga ma ei leidnud seda varianti, mis sul on.

    VastaKustuta