pühapäev, 15. mai 2011

Lihtne tutoorial pildi peitmise kohta bloggeris fotojahtijatele ja teistele

Kõigepealt laeme üles pildid, esimesena selle, mis kohe näha on

















Höhh, segaselt sai: asendame oranžis raamis aadressi rohelises raamis aadressiga.
(krt, sai nüüd selgem või ei, ise kah ei saa aru)


Disklaimer: kui keegi tõsine HTML-kunn seda lugedes oma aluspesu ära määrib, kohvi suust klaviatuurile suunab või muidu end surnuks naerab - mina pole süüdi.

2 kommentaari:

  1. ma sain nüüd ka aru, mis mind segadusse viis. nimelt kopeerisin ma kõik õigesti, aga see---siis kustutame alumise osa ära---
    tähendas minule, et ma kustutan ainult selle alumise kopeeritava osa ära, jätsin ülejäänud läbu alles, sest minu loogika ütles, et peab ju ikka midagi suurt alles jääma :D

    niisiis peale kopeerimist peab kogu alumise teksti ära kustutama. kui on kopeertitav kopeeritud, that´s it. ja töötabki.

    VastaKustuta