esmaspäev, 5. mai 2008

Tallink

Vihmaline "kiidab" Tallinki uue dieedi eest.

Saagu siis selle firma "kiidulaulu" ka minu panus:
Tallink näeb minu raha samapalju kui oma kõrvu.
(Ja mitte sellepärast, et tal pole kõrvu ja mul pole raha.)
Põhjus on tema autode kõrgusepiiris 1,8m, mida arvestatakse teh. passi järgi.
"Sõidukite mõõtmed arvestatakse sõiduki tehnilise passi andmete alusel. "
Minu liikuri kõrgus on passi järgi 181cm, kuigi mina pole suutnud seda üle 178 cm mõõta. Vedrud väsind või mis. Aga kuna ma 2X rohkem maksta küll ei kavatse, jäävad mu sõidud selle kompanii laevadel sõitmata.
Ning ilma sõidukita on mulle hoopis mugavam Lõunasadam.

1 kommentaar:

  1. mul saaks bloog täis, kui ma hakkaks Tallinki "kiitma". õnneks on suvi ja selle firma võib ära unustada. eriti lahe on näiteks see, et kui mul autot poleks, siis ma peaks taksikoera kuljetamise eest maksma 270 krooni - et vaene loom saaks kuskil laevakeldris ilma minuta yksinda puuris kykitada, sest kajutisse ei tohi tulla, kuigi arstipraktikast tean, et enamik soome asotsiaale, kes eesti kylpylates lomal käivad, on tunduvalt räpasemad kui minu koer (Steffil pole näiteks isegi kõrvalestasid mitte, sügelislestadest rääkimata).

    VastaKustuta