laupäev, 11. oktoober 2008

e-Suomi

Mis rahvas arvab: kui ma otsin vastavast Soome internetiportaalist pisikeseks puhkuseks onnikese, tuvastan* tema asukoha, leian selle sobiva olevat ning teen sealsamas netis tellimuse - kuidas mulle saabub tellimuse kinnitus ja arve?

Kes arvasid, et saan need sealtsamast välja trükkida vôi et e-postiga - arvake uuesti. Just-just - need tulevad tigupostiga. Kusjuures portaal pole sugugi miski pisike. (Sellest ma parem ei räägi, et kaks aastat tagasi keerasid nad oma lehe "uuenduste" käigus korralikuks käkiks vôrreldes eelmise variandiga). Aru ei saa, kas nad soovivad sellega mu aadressi tuvastada vôi? Soomes on aadress jah üks omapärane nähtus. Eestis saadavad môned lehed-ajakirjad siiani "häid pakkumisi" mu endisele aadressile, kirjakandja toob nad ilusti mulle koju.

*Tuvastamisega on sihukesed lood, et seesama portaal annab asukoha heal juhul järve täpsusega. Antud juhul oli asukohaks märgitud x linnast y kilomeetrit z suunas tehistiigi ääres. Kuna lombi môôdud olid antud, läks mul pool tundi gloobuse kammimiseks ning osmik oli üles leitud.

Muide - kes viitsib, tulgu külla (see on mu praegune elukoht, mitte too mökki):

0 arvamust:

Postita kommentaar