laupäev, 20. detsember 2008

Kus kurat see majanduslangus on?

Fiat saadab küll rahva jõulusid pidama, aga mitte kõigil ei lähe vist nii kehvasti.
Olen viimastel nädalatel proovind teha diili nii vana kui uue euroopa tehastega - meilidele vastuseid ei tule, ingliskeelseks suhtlemiseks mõeldud telefon ei vasta.
Või siis on läinud kohe nii kehvasti, et firmast on ainult koduleht jäänud?

Miski 3 nädalat tagasi saatsin reserveeringutaotluse ühele Soome puhkemajade rentijale - seni ei kippu, kõppu ega muud. Ma saan aru küll, et soomlased on puhelinkansa, aga no mitä v!££ua sa riputad oma meiliaadressi veebi, kui sa ei kavatsegi seda lugeda. Raha kah ilmselt küll, kuigi mökki kalendris haigutab tühjus. Miskit, saab mu raha see, kes oma meile lugeda kah viitsib.

4 kommentaari:

  1. Mina jälle teen risti vastupidi: mul on küll Skype kasutajakontoga seonduv telefoninumber hädapärast olemas, aga seda ei ole, et kõneposti viitsiksin regulaarselt kuulamas käia. Kes tahab minuga operatiivselt ühendust, peab mulle meilima.

    VastaKustuta
  2. Mulle tundub, et Sa oled suhteliselt erandlik tüüp (miski veerandi hulgas).

    VastaKustuta
  3. Tahaks pigem loota, et minu taolisi on tunduvalt vähem kui veerand. :-P

    VastaKustuta
  4. Okei, ütleme siis et veerandi hulgas neist, kel meiliaadress olemas
    ;-)

    VastaKustuta