esmaspäev, 8. detsember 2008

Viirusetõrje kui OS

Selles mõttes, et minu väetile Sempron 3000+ prosega masinale on Elioni viirusetõrje Arvutikaitse ikka liig mis liig. Õgib masina ressurssi nagu teine opsüsteem ning - nagu peale mahavõtmist ja uue viirusetõrje installi selgus - pole ta nii väärt kraam miskit.
Nimelt nuhkis AVGFree mu masinast üles kaks kolli, millest F-Secure vilistades mööda oli jalutanud. Ei-ei, need ei olnud mingid vahepeal laekunud asjandused. Üks pesitses kataloogis, kuhu ma olin 4-5 aastat tagasi kopeerinud eelmise lauaarvuti kõvaketta sisu ning teine Tormilinnu inboxis, saadud 2 aastat tagasi.
Viimasega seoses tahaks tervitada kõiki toredate pakkumiste saatjaid, kes oma üllitised HTML-is vormistavad: meie neid ei näe-vaata. Nii jäi ka viimatinimetatud kollil sugu jätkamata.

1 kommentaar:

  1. Mina sain elioni arvutikaitsega laksu juba mitu aastat tagasi kätte, nad pakkusid tasuta proovimist. Lootusetu,arvuti jooksis kogu aeg kinni, lasime kohe maha pealt ja tõmbasime Avasti, sellega senini rahu majas. Elionil jätkus veel jultumust hakata mõni kuu hiljem raha ka küsima, siis sai öeldud, et me ju ei võtnud seda, nemad vastu, et nende andmebaasis on. Aga võtsid siis õnneks kohe maha ja sellega see piirdus.

    VastaKustuta