reede, 24. september 2010

Feisspuuk

Hallo kõik teie, kes te olete saatnud mulle kutse tulla vaatama oma Facebooki. Jääb vist ära pildil toodud põhjusel. Ei saa registreeruda oma õige eesnimega - ei kõlba, juunõu. Sihukese nimega inimese nägu ilmselt diskrediteeriks kogu feisspuugi püha üritust või midagi sarnast.

Soovitus "ota meihin yhteyttä" viib sama mõttetule lehele kui  too nokia oma. "Kiitos palautteesta" selle kohta, et FAQ-st ei leidnud miskit lahendust. Eriti kenjaalne

PS. ja blogger on kah persse keeratud. Ei saa enam pildi kõrvale teksti. Vbolla html-i väänates saaks, aga ega ma miski html´ikunn pole.

PPS. ingliskeelselt FAQ lehelt leidin siiski mingi koha, kus oma muret kurta. Sealt tuli meil
"Please reply to this email to verify that you are the owner of the account that you referenced in your Facebook support inquiry"
Vat sellest loogikast minu mõistus aru ei saa. Meerikamaa loogika mingisugune ilmselt.
Vastasin.
Vaatame-ootame.
 

3 kommentaari:

  1. hästi tore on veel see, et sinu postituse alla on tulnud minu fotojahi teema lingina- pööre :D mina ise ei tea midagi.
    Aga sa mõtle omale alter ego välja, nagu mina ;) sinna feisbuuki

    VastaKustuta
  2. Njah, sellele mõtlesin ka ise. Aga nigu ei tahaks ...

    VastaKustuta
  3. Saatsin uue kirja, küsides "Would anyone respond to my mail during this century?"
    Näis.
    Tasuta wärgi omapärad ...

    VastaKustuta