neljapäev, 2. august 2012

Innovatiivne ja värkki

Ma kohe ei saa jätta jagamata tänast teeninduskogemust. Mitte teeninduse pärast - see oli OK, vaid saadud teadmise pärast.
- proloog -
Kuna mu 2,5 - aasta vanune telefon ilmutab vanadusnõtruse märke (aeg-ajalt unustab levi ära), otsustasin et hakkan tööl oma uut Lumiat kasutama. Netis kah temaga parem käia, kuna N97 klahvidel olevaid sümboleid ma prillideta eriti hästi ei näe.
Lumiaga on aga see nüanss, et ta tahab mikro-SIM kaarti. Mul tööandja nummer, seega protseduuride uurimiseks kõne Elisasse.
- / proloog -

Vahemärkus: tegu Soome Elisaga


Mina: Tere, mul siuke lugu et oleks vaja SIM vahetada pisema variandi vastu, aga tööandja number. Et kas pean ülemuse esindusse lohistama või kuidas?
Elisa: ei pea, võid ise kaardile esindusse järgi tulla; ainult aktiveerida kaarti ise ei saa, seda saab teha firma kontaktisisk.
M: aa, et siis logib Omaelisa tunnustega iseteenindusse ja nii edasi?
E: ei, kahjuks kaardi aktiveerimist neti kaudu teha ei saa. Ta peab meile helistama või e-kirja saatma!
M: eeee, öööö, äää, kiitos!






---
Ma vist mõtlesin ühtlasi välja ühe võimaluse, miks Nokial nii läheb nagu tal läheb: äkki kasutavad firma siseselt sama marudaid systeeme ...

2 kommentaari:

  1. Võta käärid ja lõika oma sim ise õigeks. Olen edukalt ca 3-4 kaarti lõiganud ja probleeme pole. Googlest leiad žablooni kah...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ühe olen juba lõiganud ja edukalt, aga tahaks "raami" saada, et vahel teise pilli seda simmi panna.

      Kustuta