neljapäev, 27. detsember 2012

Hallooooo, SKYPE!!!


Aga vat niimoodi vörgib Skype:
Kuu algul hakkas tulema murelikke meile, et mu Skype´i kontol pole piisavalt raha paketi pikendamiseks. Kuna ma pikendada ei kavatsenudki, siis lõpetasin viisakalt teenuse.

14.12.2012 from noreply@notifications.skype.com

Sinu paketi tühistamine õnnestus

Meil on kahju, et sa ei kasuta enam meie paketiteenust. Loodame, et see meeldis sulle.
Sinu pakett Riigi pakett lõpeb jooksva makseperioodi lõpus: 16.12.2012

Lihtsameelne mina mõtles, et sellega on siis kombes. Oli ta jee.
Täna hommikul ilutses postkastis rõõmusõnum 
You sent a payment of €16.35 EUR to Skype Communications Sarl
DescriptionUnit priceQtyAmount
Package€14.97 EUR1€14.97 EUR
5% discount-€0.75 EUR1-€0.75 EUR
Subtotal€14.22 EUR
Tax€2.13 EUR
Total€16.35 EUR
Payment€16.35 EUR
Charge will appear on your credit card statement as "PAYPAL *SKYPE"
Payment sent to billing@skype.net








Kas ma peaksin nüüd õnnelik olema selle üle, et sain 5 prossa allahindlust kaubalt, mida ma EI TAHA!?
* Ma EI OLE teinud automaatse laadimise korraldust
* ja üldse - mis kuradi "Package" - sai ju LÕPETATUD!?


HOIATUS: ÄRGE MAKSKE KUNAGI SKYPE´i TEENUSTE EEST KERDIITKAARDIGA VÕI PayPal-iga, kui te ei soovi pärast suhelda
1. skaibiga (millesse mul erilist usku pole, aga meil on saadetud),
2. pangaga (kes ei saa makset tühistada),
3. PayPaliga (kes soovitab tegeleda p.1-ga)
   ja muidu oma ajusid #¤££ida.
******************************
Asoo - mis kuradi sundkontostamine see olgu: hakkasin eile ühe tuttava arvutisse skaippi installima. Allatõmbamise asemel tahab veebileht, et ma logiks sisse mikisofti või näoraamatu kontoga, või siis teeks sellise. Käige ...
Sikutasin teisest arvutist installika ja pääsesin seekord. Kuradi nuuskurid.

Ei tulnud jahh kõige viisakam tekst, aga krt - ma olen tunni kallist puhkepäeva sellele jurale raisanud ja kujutan ette, kuidas heal juhul saan selle 16 tugrikut tagasi PayPali kontole. Selle raha sealt "päris"kontole tagasisaamine ... ei käi igatahes automaatselt
******************************
Sarnane teema: Priit Hõbemägi: Kuidas Google salaja mu rahakotis käis

2 kommentaari:

  1. Taderaa ...
    Välja mõtlesin, mis kamm.
    Kunagi maksin naabrinaise eest skaibi paketi tasu PayPaliga, sest tal lihtsalt EI PAKUTUD Eesti pangalingiga maksmise võimalust.
    Nii et pool müsteeriumist lahendatud.
    Teine pool aga - et raha vaikimisi edasi röövitakse luba küsimata - see on vist normaalne ärimudel. Krt, et ma ise nii ei oska.

    VastaKustuta
  2. Uus täiendus:
    selgub et hajameelne nagu ma olen, saatsin skaibile mõeldud meili hoopis PayPali.
    Täna laekusid PayPalilt vastused: kõigepealt, et asja uuritakse, siis et minu PayPali kontolt ei tehta enam skaibile makseid ning viimaseks, et 5 päeva jooksul laekub raha mu kontole tagasi.
    Pooole paaaha

    VastaKustuta