laupäev, 6. jaanuar 2007

Hingede rändamisest

Vaatasin tänu Punase Hanrahani soovitusele Aunaste saadet "Meie".
Olen muidu neid saateid vältinud, põhjuseks saatejuhi ... ei oskagi öelda, kas võlts või mis olek.
Seekord üllatas Aunaste meeldivalt. Oli siis asi teemas või on ta lihtsalt arenenud. Elame-näeme.
Aga asjast.
Kõne alla tuli muuhulgas ka hingede rändamine. Et need (õnnetud) hinged, kes eelmises elus paid lapsed polnud, saadetakse siia tagasi. (Mis pailastest saab, seda kas ei räägitud või ei pannud ma tähele.)
Mulle tekib siinkohal veendumus, et "kes ei tea midagi hingede rändamisest, selle hing jätab rändamata" (Vetemaa?)
Et kes usub, see usub - ja rändab võimaluse korral. Aga kuna enamus maamuna elanikke - v.a. hindud ja taoline kontingent, kellele seda juttu titest peale räägitakse - ei tea oma võimaliku hingekese võimalikest rändamistest midagi, siis on see kas
a) asjasse uskujatele
b) vähestele väljavalitutele ja pühakutele
c) üldse BS
või on enamik hingekesi just "tehasest tulnud", nii et eelmistest eludest aimugi pole.
Jah, olen kuulnud "eelmise elu" mälestuste rääkijatest ja hiljuti ka telekas näinud saadet poisikesest, kes väitis end olevat pärit kusagilt saarelt ning kohapeal osutus üht-teist ka tõeseks. Aga mina suht paadunud IT-huvilisena usuks pigem miskit "infoleket". Pole sugugi selleks vaja mingit hinge rändamist. Kuidas see info liikumine toimub - ei tea, niisama nagu pole teada miskit ka selle hingerännu protsessi kohta.
Aga igatsugu huvitavaid seletusi oma isikuga seotud numbritele leiab täheklubi lehelt.

/ Deep Purple "What's Goin' On Here" /

0 arvamust:

Postita kommentaar