pühapäev, 7. jaanuar 2007

Võõrad meilid minu postkastis

Mul on hot-is postkast aadressiga ****@hot.ee, juba HOTi keskkonna avamisest peale. Umbes kaks aastat tagasi hakkas pihta:
kõigepealt tuletas Kuldne Börs meelde, et minu kuulutus "vajatakse õmblejat" ilmub viimast korda ja blablabla. Seal oli sortsust isegi tuvastatav, et tegelikult oli saajaks a-****@hot.ee, millel a- eest näriti (selliseid aadresse hot muide ei lase teha, aga võib-olla kunagi lasi?). Varsti saabus järgmine KB teade, et mu müüja otsimise kuulutus ilmub viimast päeva. Viimast siis viimast, otsustasin.
Läks paar kuud, ja TÜ raamatukogu tuletas mulle meelde, et raamatud ära viimata (pole seal kunagi käinud). Neile kirjutasin vastu ja lubasid selle aadressi kustutada.
Ja nüüd uus "doonor": ****##@hot.ee kirjad tulevad (2 tk) mulle, jälle KB (## - numbrid).
Kas on see nüüd KB mingi mootori viga, mis ei oska kõigi meili(saatjate)klientide produktidest õiget aadressi välja noppida?

0 arvamust:

Postita kommentaar