esmaspäev, 12. veebruar 2007

Teema "Pentuse moblanummer" jätkuks

OV kirjutab sellest, kuidas Kuidas Pentus blogijaid "narris" ning tänab tema erakonna esindajale tehtud PR eest. Aga võtke heaks, kuigi ma olen selline imelik et vahel teen ka kesikutele publicity't. Vahel jälle Kristlikele Demokraatidele.
Mis aga torkab silma OV postituses - paanika IRL ees. Või saan ma valesti aru? :-P

Olgu siinkohas selguse mõttes ka välja öeldud, et ma olen küll kõigil riigikogu valimistel oma hääle Isamaa esindajatele andnud, aga seda mitte mingi ideoloogia või parteidistsipliini tõttu. Kunagi sattusin nägema telekast Rein Taagepera intervjuud, kus ta soovitas mitte ajusid nikastada sellega, et kes on neist kandidaatidest/erakondadest parim, vaid teha endale selgeks, kes on kõige vähem käkki keeranud. Loomulikult võib OV-l olla selleks keegi teine (tuletame meelde kasvõi üldlevinud legendi, mille järgi kõikvõimas Mart Laar meie põllumajanduse põhja lasi), aga minu tulemus oli tol korral Isamaa ja nii on ta ka jäänud. Mitte, et ma kõhelnud poleks - kord sattusin (jälle telekas) peale, kus Toivo Jürgenson ajas nii lolli, demagoogilist (ja ma ei tea mis veel) juttu et halb hakkas.

Nüüd on see koht, kus ma tänan OV-d komplimendi eest: salajane ma olen ja jään, aga noor - hingelt võib-olla. Igatahes oli mul peale Nõod ka kõrgkool seljataga, kui tema alles Nõo kooli läks.

Veel sellest et "
õigustatult saab auhinnalise kolmanda koha hoopis Eestimaa Rohelised".
Võib saada küll. Aga ma ei ole kindel, kas see ka hea oleks. Res Publical oli oma tähelennu ajal tunduval põhjalikum nägemus ja programm kui ER-l praegu. Rohelised tunduvad olema oma suure poolehoiuga lausa hädas. Aga mine tea, ehk rabelevad välja.

1 kommentaar:

  1. Hmm. Kui sa roheliste poolt ei hääleta siis hääleta sotside või isamaaliidu poolt. Aga ennem loe need läbi.

    http://roheline.erakond.ee/index.php/Programm
    http://docs.google.com/Doc?id=dfr86zkv_56c8rfwm

    VastaKustuta