neljapäev, 1. jaanuar 2009

Ennustus alanud aastale Winampi abil

Kuhu ma olen jõudnud aasta 2009 alguseks?
Chicago - Lady In Red
Noojah, naisuke harjutab parasjagu kannelt oma punases hommikumantlis
Ja muidu kah kümnesse!

Aasta 2009 põhiülesanne
Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain
See on juba ette ära tehtud, sest Reinu (naabrimeest) ma näen pidevalt
Aga tõsiselt võttes loodan ma vihma suht' harva näha (peamiselt paluks öösiti)

Eneseteostus aastal 2009. Minu “mina” 2009. aastal
Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond
Püüan :-)

Rahaasjad aastal 2009
John Denver - Annie's Song
Hmm, kas ma peaks hirmsasti hakkama rahapabereid armastama või?

Sugulased ja naabrid 2009. aastal
King Crimson - In The Court Of The Crimson King
- ... -

Kodu aastal 2009
Dire Straits - Brothers In Arms
?

Armastus aastal 2009
Ritchie Blackmore - Highway Star
Et nigu ostan Corvette'i?

Tervis aastal 2009
John Denver - This Old Guitar
+=-

Partnerlus aastal 2009
Pink Floyd - Comfortably Numb
"I have become comfortably numb" - loodetavasti mitte

Võõrad rahad ja laenud, müstika ja seks 2009 aastal
Nightwish - Planet Hell
Justkui palju asju ühes pajas, aga nagu öeldud: "Mankind works in mysterious ways"

Reisid aastal 2009
Army of Lovers - My Army Of Lovers
"Around the world around the world" - meeleldi
(My cosmonaut from leningrad
Come shoot me with your laserbeam - höhöö?!)


Karjäär, firma areng, uued kohustused 2009 aastal
Deep Purple - Perfect Stranger
"And if you hear me talking on the wind
Youve got to understand
We must remain
Perfect strangers"

Sõbrad ja sotsiaalsed suhted aastal 2009
Mike Oldfield - To France
Vai nott - seni käimata

Saladused, aga ka protsessid mu alateadvuses, mida ise ei tunneta, aastal 2009
Nightwish - Kuolema Tekee Taitelijan
(nagu öeldud - ise ei tunneta, seega ei kommenteeri ...)

Kuhu olen jõudnud aasta 2009 lõpuks
Deep Purple feat. Joe Satriani - Highway Star
Ju mul siis korvett/ferraari/porke on :-P

0 arvamust:

Postita kommentaar