neljapäev, 11. oktoober 2012

Olli - juhtimise eri

Eile helistas Olli N3-le ja kurtis, et N2 ei ilmunud hommikul lubatud ajal objektile ja et tema sai reklamatsiooni kundelt. Küsisin, miks ta seda mulle räägib, kas mina olen midagi valesti teinud? Kui ei, miks ma seda jura kuulama pean. Selle peale ütles Olli, et "talle ei jõua miski kohale". Püüdsin Ollile pakkuda N2 numbrit, et helistagu talle, aga ei. Olli deklareeris, et tema siis kirjutab kalendrisse.
Pärastlõunal oligi kalendris epistel:
Hommikul esimesel objektil tuleb olla kohal hiljemalt kell 9, vaata navist ja helista kliendile. Et mulle ei tuleks kõnesid "kus mees viibib". KUI ASI EI PARANE ANNAN TÖÖTAJALE MOLLI VÕI SIIS TAGASI EESTISSE OMA LAENE MAKSMA.

Kusjuures ega Olli ei adresseerinud oma kirjutist konkreetselt N2-le.
Ollil ongi selline omapära, et kui üks teeb või mõtleb midagi valesti (või ei loe Olli mõtteid), siis helistab ja kurdab Olli seda kellelegi teisele, mitte mingil juhul aga õigele inimesele.

Vahel harva, kui Olli visiteerib firmat ja mõnele neegrile "vahele jääb", on ta vaikne, tagasihoidlik ja teeb ruttu minekut.

Pildil Olli juhtimiskoolitusel

0 arvamust:

Postita kommentaar