teisipäev, 26. mai 2020

Vahel on nagu tahaksin midagi muud ...

Tegelikult on selline tunne päris tihti.
Tööd tehes pole aega sellistel mõtetel pähe tulla, aga autoga sõites .. jne.
Igasugu asju tahaks, mis valel ajal sündimise tõttu ja muudel põhjustel tegemata-kogemata on jäänud.
Siis see tõbi, mis eelmist aastat ja ka praegust dikteerib (ja kurat teab, millal jälle poolnormaalsekski saan).
Nüüd see kuradima koroona kah veel.
Paide küll.

Vt. ka 5 posti tagasi

2 kommentaari:

  1. https://youtu.be/Lle9QD93kA0

    Seilasime, teame.
    Küll mitte nii kurja diktaatoriga koos.
    Igasugu asju enam ei saa, ealised iseärasused, eksole. Aga kuniks ainus rõõm pole vanadekodu laupäevahommikune bingo on veel palju, mida teha jõuab.
    Loodan vähemalt.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. On ka nii vä? See vanadekodu bingo?
      Ma olen seda VikingLine laevadel näinud, enamus osalejaid tõesti klubist "Hõbeniit" vms.
      Ma loodan, et enne sellisesse staadiumisse jõudmist on mul mingi selge hetk, kus ma lennata püüan nagu selles videos:
      https://youtu.be/nVhNCTH8pDs
      PS: vikati käsitlemisest see tegelane ei tea midagi

      Kustuta