neljapäev, 13. september 2007

Totaalne muutumine

Mõt'sin täna, et proovin. End rihmaks juua.
Kahjuks sai brändi enne otsa, Ja ei viitsi kilt poodi ja teine tagasi kõmpida. Ja ühtegi kainet autojuhti korteris pole, ain't kaks nokastanud kandleõpetajat.

8 kommentaari:

  1. Huvitav, kas see kes õhtul pudeli brändit ära joob on brändisõber? Õigele brändisõbrale pole tegelt 1 km jalutuskäiku miski vahemaa ega kedagist... Õnneks on mul endal selliste lollakate situatsioonide tekkimine tänu hästivarustatud baarikapile 100% välistatud, olgu või terve kandlemängijate võistkond.

    VastaKustuta
  2. P.S. tegelt mul muidugi pole õnnestunud ennast veel kunagi sellisesse seisundisse juua, et hakkaks kandlemängijaid nägema...

    VastaKustuta
  3. Asi veel ka selles, et kell oli 8 läbi ja ma ei tea siiamaani, kas meil lõpeb alkomüük kell 8 või ei.
    Aga kandleõpetajat näen ma enam-vähem iga päev, k.a. kaine peaga :-)

    VastaKustuta
  4. Alkomüük lõppeb Tallinnas kell 8. Ma just testisin ja panin postituse ka oma blogisse ;-)

    VastaKustuta
  5. Käesoleva blogi autor on Teise Eesti asukas. Seega talna reeglid enamuses ei kehti.

    VastaKustuta
  6. Ma pole küll suurem asi asjatundja, aga Su baarikapi pildist ma ühtegi brändit-konjakit ei tuvastanud. Muidugi ega ma kõiki marke ei tunne kah.

    VastaKustuta
  7. Vilets seis tegelikult jah konjaki ja brändi osas, kuigi üks tiba Camuse konjakit on veel järel (käisin revideerimas). Tegelt jah, minu alkotagavarad vajaksid kõvasti täiendamist - pärast seda, kui minu isa mul nädal age külas viibis...Eile langesime me nii madalale, et ostsime Soomest taksikoera ja siidrit...

    VastaKustuta
  8. Vilets seis tegelikult jah konjaki ja brändi osas, kuigi üks tiba Camuse konjakit on veel järel (käisin revideerimas). Tegelt jah, minu alkotagavarad vajaksid kõvasti täiendamist - pärast seda, kui minu isa mul nädal age külas viibis...Eile langesime me nii madalale, et ostsime Soomest taksikoera ja siidrit...

    VastaKustuta