pühapäev, 2. september 2007

Aitab jamast

Kuna nii mõnelgi mu blogi lugejal on ilmselt eksiarvamused mu vanuse suhtes, siis on vastavad andmed profiilis nüüd adekvaatsed.
Pilt pole kah enam kellegi teise hüpoteetilise tegelase või 35 aasta tagune, nagu siin kommentaaride juures.

5 kommentaari:

  1. Nii et Soome tööletulek võrdub siis automaatselt kapist väljatulekuga ;-) Kummaline, ma pole aru saanud, et see riik eestlastele ka muul kombel vabastavalt mõjuks...

    VastaKustuta
  2. Soome tööletulekuga on nii & naa. Ehk: pole veel otsustanud.
    Kapist väljatulek on olulisel määral seotud 5x- punkt 1-ga.
    Aga see maa mõjub mulle hästi. Minu arvates. Ma olen seal käinud miski 40 korda, ja ... no see maastik ON midagi sellist, kuhu ma tagasi tahan.
    Praegu juba valin tuleva suve puhkuseks mökki välja: eelmise aasta oktoobris võeti tolleaegne ehdokas nro. 1 nina eest ära.

    VastaKustuta
  3. Ainus maastik, kuhu mina tagasi tahan, on Shveitsi Alpid. Soome meeldis mulle ka alguses - kuni ma polnud veel päevagi "tervisekeskuses" töötanud. Ise kavatsen ka just mökkisi kaema hakata - tahaks kuskil polaarjoone taga suusatamas käia kunagi...Muideks, üks väga lahe koht on Vuokati (Katinkulta), seal on suur hotell, hunnik mökke järvekaldal ja väga palju vene uusrikkaid nende sees puhkust veetmas...

    VastaKustuta
  4. Katinkullas käidud ja seitse sauna nähtud/testitud.
    Praegu on sihikul üks selline mökki, kus lähinaapuri poole kildi kaugusel.

    VastaKustuta
  5. Ma ise käisin seal ravimfirma kulu ja kirjadega golfiväljakul suusatamas. Aga seda tasub jah jälgida, et pärismaalased vaatevälja ei satuks - rikub ilusa maastikuvaate ära.

    VastaKustuta