teisipäev, 28. august 2007

5 X -

Yleislääkäri soovib ja keegi Havi käseb, et ma oma 5 puudust kirja paneks.
Sellega on nii, et kuhu oma latt seada. Kas nagu Tiia ütles: "Me saaks siin päris libedalt nii viis koma kuus tundi mööda lasta, minu personaalküsimust arutades. Mul on kohe raskusi valida 5 top puuduse üle" või lähtuda Karlssonlikust enesega rahulolevast ellusuhtumisest "parajalt paks mees parimates aastates".

Aga olgu. Ja kuna enesepaljastus toimub blogosfääris, siis
1. ma pole kirjutanud ühtki postitust teemal, mille jaoks ma selle blogi tegelikult registreerisin.
Ma ei ole sellega mitte rahul, aga kuna blogi "läks käest", siis tuleb selleks esialgseks eesmärgiks uus teha, kui ükskord viitsin.

2. Ma võiks rohkem liikuda. Täitsa mäletan, kuidas 2 aastat tagasi töökohta vahetades mõtlesin, et hakkan vähemalt vahete-vahel jala tööl käima. No ei - isegi korda pole jala seda nelja kilti viitsind maha käia. Õigustus kah muidugi: tööauto selleks akna all, et Falcki telefonikõne peale kohale lennata. Ja töö ajal on teda kah vaja. Autot siis, mitte Falcki.

3. Olen nii laisk kui olud lubavad. Siia alla käib ka lõpetamata korteriremont.

4. Kehv nägudemälu (nagu Tiialgi tema jutu järgi). Aga iseenesest mõista on mul ka selle jaoks vabandus valmis: mu omapärane nägemine. Silmaarsti printer trükkis selle iseloomustamiseks välja miski kaksiktähele sarnaneva pildi.


5. Ma võin olla vastikult sarkastiline, kui ma purulolli juttu pean kuulama ja lisaks piisavalt väsinud olen, et viitsida ignoreerida või muidu viisakas olla.

Iseenesest olen praegu kah väsinud, aga sarkasmiks mu ümber viibijad põhjust ei anna.

P.S. Ma ei vannu, et need mu kõige hullemad vead on.

3 kommentaari:

  1. See on seesama havi, kes oli tuntud vene muinasjutus, kus Loll-Ivan kärutas ahju seljas ringi. Muidugi ma võin vabalt paar vene muinasjuttu omavahel segamini ka ajada, sest nad on nii sarnased - kangelane on laisk ja loll, kes ise ei pea midagi tegema, kuna tal on miski kuldakalake või havi, kes kõik soovid täidab.

    VastaKustuta
  2. mind huvitab nüüd see, et milleks see blogi siis algselt oli mõeldud. millist auru siis taheti kuskilt välja laskma hakata?....

    VastaKustuta