teisipäev, 9. oktoober 2007

e-ajastu viljad

Eile saabus mu moblale esimene skämm: internet-SMS gatewayd kasutades õhutati mind minema miskile lehele, kus olla uued erootilised pildid jne.
Moblanummer kammiti ilmselt meie firma kodukalt, kus ta ilusti söödavas formaadis üleval on.
Nii et saatke aga tasuta SMS-e selle lehe kaudu ja teie "korrespondendid" hakkavad kah tõenäoliselt spämmi saama.
Peab vist hakkama ka moblanumbreid piltidena üles riputama, nagu mailiaadressidega ammu tehakse.

1 kommentaar:

  1. Kui ma veel moblat kasutasin, oli selle number riigisaladusega võrreldav. Nimelt leidis selle üles keegi rootsi kaabakas kes hakas minu nimel inetuid kommentaare igale poole postitama. Nende "usaldusväärsust" lisas just see et ta postitas ka moblanumbri sinna juurde.

    Seda jama piisas mul kaks aastat enne kui järele andis. Ma jälitasin teda visalt koostöös selle veebikohviku omanikuga, kelle juures ta enamasti tegutses. Üks kord jäin omanikule helistamisel vaid pool tundi hiljaks sellest et oleks vahele kukkunud.

    VastaKustuta