Auto tahab uusi talvekumme. Otsisin neti.ee abil talverehve ja sattusin sellise artikli otsa, nagu
Talverehvide kasutamine Eestis ja selle majanduslik hinnang, TTÜ Teedeinstituut, 2005.
Toredad argumendid-järeldused lgp teadlastel, näiteks
Kasutades vaid naastudeta talverehve, väheneb küll liikluskulude ja õnnetuste sääst, kuid ühtlasi langeb ära mahukas teeremondi vajadus
või
Samas säästaks ainult naastrehvide kasutamine võrreldes ainult naastudeta talverehvide kasutamisega vaid 2 inimelu aastas.
Teadlaseonud käivad vist üldse trolliga tööl ja ei tea libedast ristmikust midagi. Teises Eestis leidub neid aga veel rohkem kui Talnas.
Mida siis valida? Bridgestone? Gislaved? Continental?
oktoobri Tehnikamaailmas pidi vist olema talverehvide test - ma siin ka juurdlesin sama küsimuse üle, aga ei ole veel jõudnud-tahtnud süveneda.
VastaKustutaIlmselt on majandusanalüütikud oma kalkulatsioonis lähtunud tõsiasjast, et 2 inimese poolt nende elu jooksul produtseeritav mistahes sisemine ja välimine koguprodukt, on tunduvalt väiksem summa rahaühikuid, kui teede remondile tehtavad kulutused.
VastaKustutaIse testin sel talvel Bridgestone rehve, kuigi homme lähen Nokia tervisekeskusesse haltuurat tegema.
Ma valisin Gislaved NORD FROST 5-d.
VastaKustuta