teisipäev, 10. juuli 2007

7 pähekaranud fakti

Arstitädi vihjab, et võiks kah enesepaljastusega tegeleda.
Hüva:
1. Olen omaarust veits ülekaaluline
2. Viimasel ajal istub viski asemel rohkem konjak
3. Tegin 2 aastat tagasi töökohta vahetades lolli otsuse, mille tagajärgi nüüd püüan likvideerida
4. Ma ei viitsi üldiselt filme vaadata.
5. Lemmikraamat on Evelyn Vaugh' "Brideshead Revisited". Kõigepealt sattus mu kätte venekeelne tõlge. Hea keelekasutus oli ja peale originaali läbilugemist paar aastat hiljem võin öelda, et tõlge andis originaali vaimu väga hästi edasi. Ja muidugi suurepärane english, milles see raamat kirjutatud.
Lõpuks sai ka eesti keeles läbi loetud, aga sellist emotsiooni enam ei tekkinud.
6. Ma tahaks (uuesti ja) korralikult kitarrimängu selgeks saada.
7. Ma ei vihka mitte kedagi ning ei ole olnud ühegi inimesega riius (mõned minuga küll: mu eks ja veel üks naisterahvas, kellele ma "ei" ütlesin).

Kui sellest veel vähe on, siis üsna hästi lähevad pihta ka testide tulemused

2 kommentaari:

  1. Lohutuseks võin öelda, et ise sain ekstraverstuse koha pealt nii umbes 99%. Meile ülikooli ajal psühholoogid valgustasid, et siis kui inimene kipub sellistes testides mingil ühel iseloomuomaduse skaalal silmatorkavalt suure protsendi saama, siis võib tegemist olla vaimuhaigustest ohustatud kontingendiga. Terved inimesed pidavat suht ühtlase promilli igal alal välja puhuma ;-)

    VastaKustuta
  2. Selge see. "Terve" (loe: introvertne) inimene ei pea blogi.

    VastaKustuta