reede, 13. juuli 2007

Kreisi situation

Kurat, ma ütlen.
Heietan mina mõtteid Soome tööle minekust, kui kukub sülle pakkumine täiesti kodulähedasele töökohale. Töökohustusi muidugi kübe rohkem, aga £€$ 2...4 korda suurem praegusest (sõltuvalt boonusest). Ning potentsiaalse bossiga vesteldes saan aru (mida ma ka enne tõdenud olen), et tolle ja praeguse firma juhtimine on nagu päev ja öö.
Tore puhkuse algus küll - 3 päeva nüüd mõtle ja otsusta. Ning otsust küsitakse mult tõenäoliselt ajal, mil ma kolmostietä põhja poole kihutan.
Oehh. Segaduses. Confused.
Ja meenub üks vana-vana lugu:

1 kommentaar:

  1. Tee nii nagu syda ytleb, pealegi on enamik tähtsaid otsuseid minu elus tehtud just v66rsil viibides. Kolmostie on päris sobiv paik m6tiskluseks, juhul kui keegi just k6rval ei lobise ;-) Aga mida ma soojalt soovitan silmas pidada - raha, kui argument ei ole nii tähtis kui k6ik muu...elukeskkond, töökorraldus ja määr jne.

    VastaKustuta