esmaspäev, 9. juuli 2007

Blogger.komm jamab

... ja teist päeva juba: nimelt ei lase ta "Title" ehk pealkirja lahtrisse klikkida. Samas "Tab"-klahvi kasutades saab sinna edukalt.
Miski "uppdeit"?

5 kommentaari:

  1. Mul täpselt sama jama.

    Mõtlesin, et mingi macikasutajate diskrimineerimine, kuid tundub, et probleem on laiem.

    Mind aitas igal juhul kordu lehekülje laadimine.

    VastaKustuta
  2. Heh, ja mina arvasin et süüdi on minu sõbrantsi läppari puutesensoorne hiir, millega ma olen pidevalt kimpus ;-) Jõudsin teise siis ilmaasjata maapõhja kiruda, vabandused!

    VastaKustuta
  3. Heh, ja mina arvasin et süüdi on minu sõbrantsi läppari sensorhiir, millega ma olen pidevalt kimpus ;-) Jõudsin teise siis ilmaasjata maapõhja kiruda, vabandused!

    VastaKustuta
  4. Nonii, seda kommi mul polnud ka plaanis 2 x postitada.. Ma ei saanud üldse aru, mis praegu toimus. Vabandan ette ja taha kõikide eelnevate ja järgnevate topeltpostituste eest, samuti kõikide muude nurjatuste eest, mida ma teinekordkorda võiksin saata.

    VastaKustuta
  5. Lahendus täitsa olemas:

    http://vabalog.blogspot.com/2007/07/bloggeris-pealkirjade-kirjutamisest.html

    VastaKustuta